czwartek, 6 marca 2014

Ocena nowego konkursu #1 czyli to czy moderatorzy się postarali

Hej ludzie dziś mam dla was nową serię czyli ocenę konkursu. Jest ona nowością na moim blogu. Będzie ona pojawiała się co tydzień ( zresztą tak jak konkurs ) więc mam nadzieję że przypadnie wam do gustu.A więc będę oceniała ubrania, animacje i rzeczy w 1 kategorii ( czyli czy mi się podoba ) i 2 ( czyli czy pasuje do tematu konkursu ). To tyle na temat spraw organizacyjnych więc możemy zaczynać.
Ubrania <3

oto ocena w kategorii 1 :
Cała ta kolekcja według mnie jest brzydka chodź muszę przyznać iż podobają mi się włosy za 500sc dla vip oraz buty również dla vip. Postać na której jest pokazany ( jak ja to nazywam ) zestaw tygodnia wygląda dość ładnie jednak jest ona całkowicie nie w moim stylu. Nasi moderatorzy niezbyt się postarali bo tych ubrań nie jest zbyt wiele 11 dla nie vip ( czyli mnie ) i 7 dla vip więc podsumowując ta kolekcja niezbyt mi się podoba więc oceniam ją na 3/10
kategoria 2 :
Niby ubrania są związane z tematem konkursu bo niby wszystko jest w loga MSP ale jednak brakuje mi tu jakichś butów bo niby jedne są ale nie wyglądają jak z tego konkursu. Oceniam na 7/10.

Animacje <3

kategoria 1 :
z animacji podoba mi się animka za 2 diamonds ze zwierzakiem i animka za 550sc reszta niezbyt przypadła mi do gustu. Ocena 5/10
kategoria 2 :
animacje idealnie oddają temat konkursu więc daje 10/10 najbardziej pasuje animka za 2 diamonds ( ta z laptopem ).
Rzeczy <3
kategoria 1 :
Rzeczy podobają mi się prawie wszystkie tylko jedna rzecz mi nie pasuje że napis" I love MSP" był już dawno ale poza tym jest spk. Daje 9/10 za powtarzającą się rzecz
kategoria 2 :
Rzeczy nie oddają w 100 % klimatu konkursu i jakoś szczególnie nie są z nim związane więc daje 5/10.



     No to koniec mojej oceny zapraszam na blog mojej BFF  link jest w polecanych. Wasza Avildarkess <3

2 komentarze: