czwartek, 13 marca 2014

Ocena Konkursu #2 "Szczęśliwa Koniczynka "

Hej ludzie jak wiecie nadchodzi wiosna i muszę powiedzieć iż wielkimi krokami. W końcu robi się cieplej. Bardzo dobrze prawda <3 , ale może przejdźmy do tematu posta. Otóż mam dla was do ocenienia konkurs " Szczęśliwa koniczynka " czyli jakby dzień  Świętego Patryka. Dlatego nasi kochani albo raczej "kochani" moderatorzy zrobili nam konkurs właśnie z okazji tego święta. A więc oceniajmy.
Ubranka <3



a więc kategoria 1 :
według mnie  ogólnie kolekcja może być choć troszkę mało rzeczy dla nie vip tylko 10. Ale nie będę na wszystko narzekać z tej kolekcji podoba mi się włosy za 550 sc buty oraz ten kapelusik za 375 sc. Ładne są jeszcze włosy za 4 diamonds. Człek tygodnia jest ładny ale jak wiadomo by kupić ten cały strój trzeba mieć diamonds. Daję 7/10
Kategoria 2 :
Ubranka oddają klimat tego święta. No może poza dwoma ubraniami mianowicie sukienkami jedna za 475 sc dla vip a druga to taka żółta za 550 sc dla nie vip. Poza tym jest spk daję 9/10. Ej zauważyłyście że moja wypowiedź w kategorii 1 jest zawsze dłuższa niż w drugiej. Hmmmm dobra idźmy dalej.
Animacje <3
kategoria 1 :
Podobają mi się te animki no może oprócz tej za 500 sc ale po za tym to są fajne. daje 9/10. 
kategoria 2 :
animki oddają temat konkursu może oprócz tych dwóch ostatnich bo nie wiem co ma szczęśliwa koniczynka do kota albo do czytania magazynu daję 8/10
Rzeczy <3
Kategoria 1 : 
Powiem krótko te wszystkie rzeczy są bardzo brzydkie. No dobra nie wszystkie, ta jakby lampka za 275 sc i drzewko za 250 sc są ładne. Daję 5/10
Kategoria 2 :
Tylko jedna z tych rzeczy oddaje temat konkursu mianowicie ..... koniczyna reszta wogle  nie jest związana z tematem. Daję 2/10. Przykro mi ale według mnie wogle reszta nie psuję.



          Do napisania wasza AD <3

PS Słyszeliście już o tej cenzurze co blokuje normalne słowa. Ja też dlatego o tym posta nie będzie. 
PAPA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz