czwartek, 20 marca 2014

Ocena Konkursu #3 Brokatowy Grunge

Hej Kochani !! Dziś pokarzę wam nowy konkurs na MSP. ma on dziwną nazwę tj: "Brokatowy Grunge ". Dla osób niewiedzących co znaczy "Grunge" zaczerpnęłam pomocy u wujka Google i dowiedziałam się iż jest to muzyka. Tylko dlaczego Brokatowa tego nikt nie wie,ale może przejdźmy do rzeczy. Oczywiście ocena jak zawsze ta sama ( czyli kategoria 1 i 2 ). Zaczynamy ... !!
Ubranka <3






Kategoria 1 :
Ta kolekcja bardzo mi się podoba. Zauroczyły mnie spodenki na szelkach oraz bluzka z pączkiem. Daję 10/10
Kategoria 2 :
A więc grunge to styl muzyczny charakteryzuje się porwanymi spodniami ,  trampkami , oraz koszulą tutaj z tych rzeczy mamy tylko spodnie. Więc daje 5/10
Animacje <3
Kategoria 1 :
Animacje są fajne ale jest ich mało. Z czego 3 dla vip szczególnie podoba mi się animka z lizaczkiem.
Daje 6/10
kategoria 2:
Według mnie 3 animcje oddają temat konkursu.Są to dwie dla vip i jedna z diamonds reszta nie pasuje. Ale ponieważ to większość daje 7/10
Rzeczy <3
Kategoria 1 :
No fajne fajne te rzeczy. Daje 8/10
kategoria 2 :
Tylko dwie rzeczy oddają temat konkursu no dobra trzy. Daje 7/10


Do napisania wasza AD <3

PS : Sroki że tak krótko. PAPA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz