czwartek, 27 marca 2014

Ocena Konkursu#4 "Apsik mam grypę"

Hej kochani dziś kolejna ocena nowego konkursu "apsik. Mam grypę" Troszkę dziwny tytuł ale odkąd prowadzę tego bloga ubrania z konkursu nigdy mi się tak nie spodobały jak te nowe. Zaczynami. Ps ja teraz jestem jakby chora więc temat pasuje.
Ubranka <3



Wiem że nie są po kolei. Sorry :(
kategoria 1:
Piękne piękne piękne. Nie ma na ten konkurs innego słowa. Daję 10/10
kategoria 2:
Większość ubrań opisuje temat konkursu. Daję 6/10
Animacje <3
kategoria 1:
Mało mało animacji ale ubrań dużo. Fajne mogą się przydać do filmu. Daję 7/10. Osobiście kupię jedną lub dwie animki z tego konkursu.
kategoria 2:
Oddają temat całkowicie. Daje 10/10
Rzeczy <3
Kategoria 1:
Fajne na pewno przydadzą się przy dekoracji pokoju na MSP. Daję 10/10
Kategoria 2:
Słabiutko mało rzeczy oddaje temat. Daje 5/10

PAPA sorcia że tak krótko ale jak już na początku mówiłam nie za dobrze się czuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz