czwartek, 10 kwietnia 2014

Ocena konkursu#6 "Horse Ever"

Hej kochani sorki że wczoraj nie było posta ale nie miałam z kim zrobić wywiadu. Ale jest dziś może od razu przejdziemy do rzeczy. A i jeszcze zapraszam na kanał Julietta Loveu - to kanał mojej koleżanki z klasy serdecznie zapraszam. No dobra zaczynamy :
Ubranka <3

Kategoria 1:
Dla mnie ubrania się nie podobają bo i nie lubię koni ani jakąś pasjonatką jeździectwa tez nie jestem więc ja na pewno z tego konkursu nic nie kupię. Ale ubrania ładne daję 7/10
Kategoria 2:
Ubrania oddają temat konkursu więc daję 10/10
Animacje <3
Kategoria 1:
Malutko animacji. Jak już mówiłam z tego konkursu nic nie kupię , ale gdybym była fanką koni napewno było by fajnie jedną z tych animacji mieć. Daję 8/10
Kategoria 2:
Animacje również oddają temat konkursu więc dostają 10/10
Rzeczy <3
Kategoria 1:
Tak jak wcześniej mówiłam fajne ale ja ich nie kupię. Daję 8/10
Kategoria 2:
Oddają temat całkowicie 10/10

Jak widzicie moderatorzy się postarali ale mi jakoś nie przypadł ten konkurs do gustu.
PAPA zapraszam jeszcze raz na kanał Julietta Loveu <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz