czwartek, 24 kwietnia 2014

Ocena konkursu #7 "Śmietnisko" ( jałowa ziemia)

Hej ludzie dziś mam dla was ocenę konkursu. Z góry chcę przeprosić że w ostatnim tygodniu nie było oceny konkursu ale wiecie były święta i nie miałam czasu.No dobra, konkurs pierwotnie nazywał się "Waste Land"
co w polskim tłumaczeniu znaczy śmietnisko. Oczywiście nasi moderatorzy przetłumaczyli to jako "Jałowa ziemia " ( jeszcze większe O.o ). No i zastanawiam się czemu moderatorzy wybrali taki temat na wiosnę ?! O.o Ale niektóre rzeczy są ciekawe ( no może poza animacjami i rzeczami ). Przechodzimy do rzeczy, wpłyńmy w te śmietnisko i oceńmy ten konkurs :)
Ubrania <3


Kategoria 1:
Ubranka te jakoś szczególnie mnie nie zachwyciły ale też jakoś specjalnie brzydki nie są. Kupie może jedno lub dwa ubranka. Rewelacji nie ma 7/10
Kategoria 2:
Na samiutkim początku gdy jeszcze nie załadowała mi się nazwa konkursu myślałam że chodzi o wojnę choć teraz widzę że wszystko jest związane ze śmietniskiem dałabym 10 ale widzę buty które były już użyte w konkursie  jesiennym w tamtym roku więc daję 9,5/10.
Animacje <3
Kategoria 1:
A więc tak ja na pewno nie kupię żadnej z nich ( no może tą za 450sc bo tam moviestar robi dość ładną pozę ). Ale animacje dla kogoś mogą się przydać do filmu więc daję 7/10
Kategoria 2:
Nie wiem co ma czołg, walka , jakaś dziwna maszyna do śmietniska ale nie wydaje mi się żeby to miało jakiś związek. Do konkursu pasują tylko dwie animacje ta za 500sc i ta za 3 diamonds. :) Daję 4/10
Rzeczy <3
Kategoria 1:
Ja nie kupię żadnej z tych rzeczy dla mnie wszystko jest brzydkie. Ale może ktoś ze swojego pokoju chce zrobić śmietnisko więc może to się komuś przyda. Daję 2/10
Kategoria 2:
No opisuje to temat konkursu ale znowu te dwa czołgi -.- ja nie wiem co ma czołg do śmietniska ale spk za te dwa czołgi obniżam trochę daję 8/10

Jeszcze raz przepraszam że nie było oceny wielkanocnego konkursu. PAPA do napisania Wasza AD <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz